فیس بوکیااااااااااااااا























پـــاتــــــــــــــوق دخــــــــتر پــــــــسرای بـــــاحال

خـــــــــعلی باحالــــــــــــــه

میخوام ببینم چندتا فیسبوکی اینجا داریم؟لطفا همه جواب بدین اگه ندارینم باز جواب بدین اگه که دارین اسمو فامیلتونو تو نظرات بذارین. من خودم شخصا فیس بوک دارم تازه تو فیسم یه پیج درست کردم بنام همه باحالا کلا من دیگه از پشت لپتاپ در طول روز بلند نمیشم هی در حال مطلب گذاشتن تو فیسبوک شخصیمو پیجمو اینجاهستم همه ی کلاسامو گذاشتم کناااااار نبابا شوخی کردم در کنار کارای روزمره م اینکارارم انجام میدم خب بحثو عوض نکنیم فیس بوک داری یا نه؟

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 22 تير 1392برچسب:,ساعت 1:34 توسط روژینا| |


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

Design By : RoozGozar.com